Tirsdag 11. november feirer hele barnehagen Lanternefest!

Vi møtes kl. 16.45 utenfor hver avdeling. Der får barna lanternene sine og alle i Venevill går samlet bort til Sunnaneng, hvor de slutter seg til toget. Derfra går vi videre til Aronsletta. 

Vi venter med sang til alle er samlet i en hestesko ved bålet på Aronsletta.

Det er viktig at dere som har med søsken tar ansvar for at de også holder seg rundt bålet sammen med oss og ikke løper rundt, så de forstyrre lyktemannen og stemningen. Det blir mange mennesker og det kan fort bli uoversiktlig i mørket!

Dette blir en fin og stemningsfull kveld!

Vi gleder oss🍁🔥🏮